Az Offerista Group, Európa legnagyobb digitális kiskereskedelmi marketinghálózata bejelentette, hogy a jövőben Shopfully néven folytatja működését. A lépés a teljes kereskedelmi és márkaintegrációt jelenti a Shopfullyval.
A 2008-ban Németországban alapított Offerista az utóbbi években gyors növekedést ért el, melyet organikus fejlődés és stratégiai felvásárlások segítettek elő Németországban, Ausztriában és Közép-Kelet-Európában. 2023 végére az Offerista és a Shopfully erőit összevonták, és fokozatosan integrálták működésüket. Ennek eredményeként a két cég mostantól a Shopfully márkanevén, egyesített logóval és arculattal jelenik meg minden piacon.
Az új vállalat egy 450 digitális kiskereskedelmi szakemberből álló csapatot tömörít, akik Európa, Ausztrália és Latin-Amerika 25 piacán vannak jelen. A Shopfully világszerte kétszáz millió vásárlót köt össze a hirdetők ajánlataival, segítve több mint ötszáz vezető kiskereskedőt és márkát az eladásaik növelésében.
A márkaváltás Magyarországon is új fejezetet nyit
„Ami 2023-ban a két csapat közös víziójaként indult, most valósággá vált: ma összefogunk, hogy létrehozzuk a kiskereskedelmi forgalomnövelés piacvezetőjét Európában. Erősségeink összevonásával célunk, hogy egyre több kiskereskedő és márka számára tegyük elérhetővé a lehetőséget, hogy közvetlenül a webböngészőből és a hirdetéseken keresztül vásároljanak” – nyilatkozta Stefano Portu, a Shopfully vezérigazgatója.
„Magyarországon ez a márkaváltás új fejezetet jelent az Offerista életében. Shopfully néven még erősebb megoldásokat kínálunk a kiskereskedőknek és a márkáknak, hogy hatékonyabban vonzhassák be a vásárlókat. A katalógusoptimalizálást végző Switch Paper to Digital, az új Shopper Network és a hiperlokális marketing eszközei mind hozzájárulnak a kereskedők digitális átalakulásának sikeréhez” – tette hozzá Zsatkulák István, a Shopfully magyarországi digitális reklámkiadvány-terjesztési szakértője.
English summary „Offerista Group, Europe’s largest digital retail marketing network, has rebranded as Shopfully, marking a full commercial and brand integration. This move positions Shopfully as a leading Drive-to-Store player in Europe. With a team of 450 digital retail experts across 25 markets, Shopfully connects 200 million shoppers with advertiser offers, aiding over 500 retailers and brands. The rebranding, featuring a new logo and visual identity, signifies a mission to drive smart decisions for both shoppers and retailers, enhancing their digital transformation.” |