Lennert Mártont nevezték ki a Network4 Media Group kereskedelmi igazgatójának. A szakember a Vodafone-tól igazolt át.
2025. január 1-jétől Lennert tölti be a Network4 Media Group kereskedelmi igazgatói pozícióját. A vezető kiemelt feladatai közé tartozik a vállalat bevételeinek további növelése, a termékfejlesztési stratégia irányítása, valamint a nemzetközi piaci jelenlét erősítése. A vezetői testületben Lennert a marketing, értékesítési és digitális területeket felügyeli.
Az elmúlt két évben Lennert a Vodafone Írország igazgatójaként vállalat televíziós és tartalomszolgáltatási divíziójáért, valamint a készülékértékesítési és logisztikai területekért felelt. A szakember 2017 és 2022 között a Vodafone Magyarország vezető pozícióiban dolgozott, kulcsszerepet játszott a cég vezetékes televíziós és internet szolgáltatásainak piaci bevezetésében, valamint a UPC akvizíció során a lakossági kereskedelmi területet irányította. 2019-től termékmarketing és tartalomért felelős igazgatóként a médiakontenttel kapcsolatos stratégiai beszerzések is a hatáskörébe tartoztak.
A Budapesti Corvinus Egyetemen szerzett diplomát vezetés-szervezés főszakirányon és médiagazdaságtan mellékszakirányon, valamint a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen pénzügyi szakirányú MBA végzettséget szerzett. Pályafutását tanácsadóként kezdte, majd 2008-tól a Magyar Telekomnál töltött be különböző szakértői és vezetői pozíciókat a marketing, stratégiai és pénzügyi szektorokban. |